Retro Helix: Disc 3 - Tomb of the Emperor
@ 16:51 | linkki
Kolmoslevyn kenttä menossa, vaikka tässä meni kyllä vähän hassusti sikäli että neloslevy tuli kakkosen jälkeen ja kolmonen sen jälkeen.
Tuntuu että pelin taso laskee mitä pidemmälle siinä edetään eli sitä enemmän tulee ärsyttäviä epäjohdonmukaisuuksia juonessa, edestakaisin tyhjien huoneiden läpi juoksemista, pikselin tarkkaa sijoittumista vaativia tehtäviä. Kaikista eniten rupeaa kuitenkin ärsyttämään jo arvosteluissakin haukuttu aseidenvaihtosysteemi; eilen pelatessa yksi kohtauksenvaihto oli rakennettu niin että aseen vaihtamiseen ei ollut aikaa kun kolme zombia kävi ahtaassa huoneessa päälle ja minulla oli kädessä äänitorvi, joka vielä sattui olemaan listan viimeinen, mikä tarkoitti sitä että sen vaihtamiseksi lähimpään käyttökelpoiseen tuliaseeseen (olisiko ollut rynnäkkökivääri) tarvittiin vähintään kolme eri näppäimen painallusta, jotka eivät saaneet nekään tulla liian nopeassa tahdissa jotta kaikki menivät perille.
Lisäksi grafiikka on paikoin niin mössöistä että mikäli hahmo seisoo vähänkään kauempana, ei ole mitään konstia havaita edes lähellä olevia kohteita ilman että niihin törmää ihan sattumalta. Siksi joka seinä pitää nykyisin nuohota juoksemalla niitä päin viistossa (jolloin hahmo lipuu seinänvierustaa pitkin).
Ja nyt olen vielä niin jumissa heti kentän alussa että on pakko taas turvautua läpipeluuohjeisiin.
Mutta mikäli tämä nyt ei tästä vielä romahda vieläkin alemmaksi niin kyllä tämän loppuun asti pelaamiseen mielenkiintoa riittää.
Tuntuu että pelin taso laskee mitä pidemmälle siinä edetään eli sitä enemmän tulee ärsyttäviä epäjohdonmukaisuuksia juonessa, edestakaisin tyhjien huoneiden läpi juoksemista, pikselin tarkkaa sijoittumista vaativia tehtäviä. Kaikista eniten rupeaa kuitenkin ärsyttämään jo arvosteluissakin haukuttu aseidenvaihtosysteemi; eilen pelatessa yksi kohtauksenvaihto oli rakennettu niin että aseen vaihtamiseen ei ollut aikaa kun kolme zombia kävi ahtaassa huoneessa päälle ja minulla oli kädessä äänitorvi, joka vielä sattui olemaan listan viimeinen, mikä tarkoitti sitä että sen vaihtamiseksi lähimpään käyttökelpoiseen tuliaseeseen (olisiko ollut rynnäkkökivääri) tarvittiin vähintään kolme eri näppäimen painallusta, jotka eivät saaneet nekään tulla liian nopeassa tahdissa jotta kaikki menivät perille.
Lisäksi grafiikka on paikoin niin mössöistä että mikäli hahmo seisoo vähänkään kauempana, ei ole mitään konstia havaita edes lähellä olevia kohteita ilman että niihin törmää ihan sattumalta. Siksi joka seinä pitää nykyisin nuohota juoksemalla niitä päin viistossa (jolloin hahmo lipuu seinänvierustaa pitkin).
Ja nyt olen vielä niin jumissa heti kentän alussa että on pakko taas turvautua läpipeluuohjeisiin.
Mutta mikäli tämä nyt ei tästä vielä romahda vieläkin alemmaksi niin kyllä tämän loppuun asti pelaamiseen mielenkiintoa riittää.
Kommentit (0):
Kommentointi on suljettu.