Retro Helix: ei näin
@ 19:58
Käytännön esimerkki tuosta ärsyttävästä järjettömien tehtävien peräjälkeen laittamisesta:
Edellisen tallennuspisteen jälkeen ennen seuraavan saavuttamista pitää läpäistä seuraavat:
Mikä pahinta, näyttää siltä, että edelliskenttä herätteli [Ns] vain turhaa toivoa pelin muuttumisesta enemmän taisteluluonteiseksi; tämä kenttä on ilmeisesti kahdeksan kerrosta erilaisia lastenpelejä yksi toisensa jälkeen. Niin paitsi niitä taistelutehtäviä, jotka ovat välissä vaikeuttamassa tallennuspisteelle pääsyä jotta peleistä ei pääsisi kertapelaamalla, eikä vielä kymmenennelläkään kerralla eroon.
Muokattu: No niitä taisteluita oli sentään vain yksi sitten kuitenkin. Tulkitsin läpipeluuohjeita väärin tuolta osin, onneksi.
Edellisen tallennuspisteen jälkeen ennen seuraavan saavuttamista pitää läpäistä seuraavat:
- Noppapeli. Siis täysin sattumanvarainen kumpi ehtii ensin maaliin tasaluvulla -tyyppinen peli, joskin sattumanvaraisuuskin on kyseenalaista koska kuudesta kerrasta jotka tähän asti tuota on pakko ollu pelata olen voittanu kaksi, vastustaja neljä. Toki otannan olisi oltava tuhansia jotta näkisi tuon todellisen luonteen. Käytännössä nopanheitto merkitsee sitä, että painetaan ohjaimesta yksi nappi pohjaan ja odotellaan että jompi kumpi tulee maaliin, ja jos se ei ole itse, aletaan alusta. Satunnaisessa pelissä ei voi käyttää mitään nopeuttavaa strategiaa, mikä on täysin turhaa tämmöisessä pelissä.
- Kulje oikeaa reittiä -tehtävä, jossa reitin päättelemiseen ei ole muuta keinoa kuin yritys ja erehdys, mikä jo sinänsä olisi turhauttavaa, mutta voin vain kuvitella sen kiroilun määrän mikä on tarvittu oikean reitin [gamespot.com] löytämiseen, sillä kuten siis mainitsin, ei tämän ja edellisen tehtävän välissä ole tallennuspistettä. Uuden yrityksen saamiseksi kuoleman koittaessa tässä tehtävässä täytyy näin ollen ensin heittää taas kymmenen minuuttia noppaa edellistehtävässä. Enpä kahdesti harkinnut valmiin reittikartan käyttöä.
- Tiukkaa taistelua! Ja muistathan, että jos kuolet, niin ei muuta kuin heitä taas noppaa.
Mikä pahinta, näyttää siltä, että edelliskenttä herätteli [Ns] vain turhaa toivoa pelin muuttumisesta enemmän taisteluluonteiseksi; tämä kenttä on ilmeisesti kahdeksan kerrosta erilaisia lastenpelejä yksi toisensa jälkeen. Niin paitsi niitä taistelutehtäviä, jotka ovat välissä vaikeuttamassa tallennuspisteelle pääsyä jotta peleistä ei pääsisi kertapelaamalla, eikä vielä kymmenennelläkään kerralla eroon.
Muokattu: No niitä taisteluita oli sentään vain yksi sitten kuitenkin. Tulkitsin läpipeluuohjeita väärin tuolta osin, onneksi.
Kommentit (0):
Kommentointi on suljettu.