marginaali


  Onnettomuuspaikan kiertäminen »

Kuinka minä tässä animelöpinöihin päädyin? No, pitää keksiä tälle vielä joku otsikko.

#2344. Lauantai, 5. elokuuta 2006 klo 15.14.45, kirjoittanut Jani. 27 kommenttia.

Huo­men­na läk­sin taas poh­joi­seen vajaak­si vii­kok­si, joten päi­vi­tys­tah­ti sadöfj­hö­agh jne. #

Vaik­ka pääl­le kah­den­kym­me­nen siel­lä­kin on, niin siel­lä on sen­tään nel­jä vii­des­tä tule­vas­ta päi­väs­tä pil­vi­siä tämän­het­ki­sen ennus­teen mukaan ja läm­min­tä par­haim­mil­laan nel­jä astet­ta vähem­män kuin mitä tän­ne Jyväs­ky­lään on luvas­sa. #

Ja minä kun jo ker­ke­sin elä­tel­lä toi­voa, ettei näi­tä yli kah­den­kym­pin mene­viä ilmo­ja enää tänä kesä­nä tar­vi­si kär­siä. #

Ostin Ant­ti­las­ta ilmei­ses­ti pas­kis­ta mitä pas­kin­ta ani­mea, Street Figh­ter Alp­han ja Dead Lea­ves:n, kun niis­tä veloi­tet­tiin pel­kän muo­vin hin­ta, 1,99 euroa kap­pa­leel­ta. #

Tämä ani­me-vil­li­tys on minul­le jon­kin­lai­nen mys­tee­ri. Vie­lä jos­kus ennen kuin sitä tuli Suo­men telk­ka­ris­ta, minä olin sii­nä luu­los­sa, että ani­me on jotain tosi siis­tiä. Sit­ten kun telk­ka­ris­sa rupe­si pyö­ri­mään japs­ki­piir­ret­ty­jä, minä ajat­te­lin, että no eivät nämä var­maan ole sitä ani­mea, kun sen­hän piti olla jotain tosi siis­tiä, ja nämä oli­vat kau­ka­na sii­tä. #

Sit­ten minul­le lopul­ta val­ke­ni, että ei, kyl­lä se ani­me on juu­ri näi­tä vasem­mal­la kädel­lä kah­des­sa sekun­nis­sa sutais­tun näköi­siä piir­ret­ty­jä, jois­sa käy­te­tään koo­di­kiel­tä, jota täy­tyy opis­kel­la sitä ymmär­tääk­seen (niin kuin ne vitun isot hiki­pi­sa­rat, piir­tä­mät­tä jäte­tyt suut, nenät, sil­mät ja ties per­ke­le mit­kä), eikä sii­nä tosi­aan­kaan ole mitään sen siis­tim­pää. #

Kyl­lä minä­kin Hopea­nuo­les­ta penik­ka­na tyk­kä­sin, ja kyl­lä minua vitut­ti se, että Rai luo­la­poi­ka ja Galaxy Express 999 jäi­vät roik­ku­maan ilmaan, kun lop­pu­puo­len jak­so­jen video­ka­set­te­ja kos­kaan tul­lut pik­ku­ky­län aino­aan video­vuo­kraa­moon. Mut­ta en minä sen jäl­keen ole kyen­nyt näis­tä saa­maan irti yhtään mitään… lukuu­not­ta­mat­ta lyhyt­tä jak­soa, jol­loin kat­se­lin Poke-mons­te­rei­ta aina aamui­sin. Niis­tä pää­hä­ni on jää­nyt lähin­nä Raket­ti­ryh­män rii­mit­te­ly. Miau, juu­ri niin. #

Lopuk­si päi­vän sar­ja­ku­va kai­kil­le meil­le (via Blogs­Now). #

[muok­kauk­set]
[muokkaus][klo]15:41[/klo] Lisä­sin lin­kin sarjakuvaan.[/muokkaus]
[/muokkaukset] #

 
« Sekaviljani
•)) 27 kommenttia postaukselle Kuinka minä tässä animelöpinöihin päädyin? No, pitää keksiä tälle vielä joku otsikko.. ↩
  1. #9352. Lauantai, 5. elokuuta 2006 klo 20.24.03, kirjoittanut rope.
    rope

    Vai­ke­aa on tot­tua tähän, voih. Ilmei­ses­ti sitä palau­tet­ta kui­ten­kin halusit? Täs­sä muutamia:

    - ilmei­ses­ti olet vaih­ta­nut lin­kit ala­vii­vai­sik­si, ed. pos­tauk­ses­sa ne eivät aina­kaan erot­tu­neet lii­an pie­nen kont­ras­tin takia, joten hyvä niin
    - ala­vii­vat teke­vät teks­tis­tä kui­ten­kin levot­to­man, var­sin­kin jos nii­tä on pal­jon tulee olo että pitäi­si klik­kail­la sataan paik­kaan ymmär­tääk­seen vars. kir­joi­tus­ta = link­sut saa­vat lii­an pal­jon huo­mio­ta, käy­tä hoveria?
    - link­kien kur­sii­vit viit­taa­vat ilmei­ses­ti johon­kin hie­rar­ki­aan ulko-, ja sisä­link­kien välil­lä, roh­keam­pi värien­käyt­tö oli­si tehok­kaam­paa ja sil­mäl­le sopi­vam­paa jos et ker­ran halua käyt­tää bol­daus­ta. Omas­ta mie­les­tä­ni ulos­päin osoit­ta­vat, vars. blo­gin kan­nal­ta vähem­män tär­keät link­sut voi­si­vat olla roh­keas­ti haa­lem­mat. Tosin täs­sä väri­maa­il­mas­sa mikään vaa­leam­pi on vähän niin­kuin.. vai­kea toteutettava.
    - kom­ment­tio­sio on tur­han yksi­näi­nen kun väliin änke­ää usean rivin ver­ran Kom­ment­ti ja Track­back-link­sua: alku­pe­räis­tä, kom­men­toi­ta­vaa teks­tiä, oli­si kiva näh­dä edes vähä­sen skrol­laa­mat­ta koko sivua takai­sin ylöspäin
    - sini­set nuo­let ovat rumat, var­sin­kin “Sivun alkuun” -tör­röt­ti­mes­sä ole­va val­koi­nen kie­lii unoh­tu­nees­ta läpi­nä­ky­mät­tö­myy­des­tä, kek­si omat?
    - täs­tä puut­tuu tosi­aan se Sinä, tai aina­kin jotain muu­ta munaa, pliisu !

    Ja anteek­si. :

  2. #9353. Lauantai, 5. elokuuta 2006 klo 20.25.10, kirjoittanut rope.
    rope

    Pie­nem­pi­kuin -“bugi” on sen­tään tallella. =)

  3. #9354. Lauantai, 5. elokuuta 2006 klo 20.43.48, kirjoittanut Jani.
    Jani

    Ei mitään pahoit­te­lu­ja, tämä oli hyvin arvo­kas palau­teplä­jäys! Enkä minä sitä pait­si näi­tä ota hen­ki­lö­koh­tai­ses­ti, var­sin­kaan, kun tämä ei ole minun desig­nia­ni, vaan… kenen tämä Ult­ra­Mi­ni­ma nyt sit­ten onkaan. Minä en siis ole sydän­ve­rel­lä­ni piir­tä­nyt noi­ta sini­siä nuo­lia ja mui­ta, vaan joku muu.

    Noi­den kur­si­voi­tu­jen link­kien osal­ta täy­tyy oikais­ta kri­tiik­kiä­si sen ver­ran, että se kur­si­voin­ti ei niis­sä lii­ty lin­ki­tyk­seen miten­kään, vaan kyse on teos­ni­mis­tä, jot­ka kur­si­voi­daan tiet­ty­jä tyy­lioh­jei­ta nou­da­tet­taes­sa; vrt. esi­mer­kik­si Rai luo­la­po­jan kur­si­voin­ti tuos­sa ylläolevassa.

    Tosin, minä­hän en mitään ohjei­ta nou­da­ta, vaan haa­hui­len vähän sin­ne sun tän­ne ihan kul­loi­sen­kin tun­teen mukaan, mut­ta vii­me aikoi­na olen pyr­ki­nyt liha­voi­maan hen­ki­löi­den nimien ensie­siin­ty­mi­set ja kur­si­voi­maan teosnimet.

    Munan­puut­tee­seen vas­taan sil­lä, etten ole vie­lä­kään kus­to­moi­nut tätä ollen­kaan, vaan tämä on edel­leen­kin sil­lä mal­lil­la kuin oli sil­loin kun vetäi­sin tämän nah­kan sel­lai­se­naan run­gon pääl­le. Maa­lit, nuo nuo­let ja sen sel­lai­set ovat siis vie­lä täy­sin tuu­nai­lua vailla.

  4. #9355. Lauantai, 5. elokuuta 2006 klo 20.48.46, kirjoittanut Jani.
    Jani

    Kai­voin arkis­tois­ta sen kes­kus­te­lun sydä­miä syö­väs­tä bugis­ta, johon täs­sä vii­tat­tiin, jot­ta löy­tyi­si vas­te­des tästäkin.

  5. #9356. Lauantai, 5. elokuuta 2006 klo 21.31.20, kirjoittanut rope.
    rope

    Kivat ohjeet, mut­ta kyse on kui­ten­kin verk­ko­teks­tis­tä, ei pape­ri­jul­kai­sus­ta. Verk­koon kir­jo­tet­taes­sa kun pitäi­si muis­taa kai­ken­lai­sil­la reso­luu­tioil­la surf­fai­le­vat, joil­le kur­sii­vit saat­ta­vat näyt­tää sut­tui­sil­ta ja vai­keas­ti luet­ta­vil­ta. Aina­kin oman käy­tet­tä­vyys­ko­ke­muk­sie­ni poh­jal­ta Less is more -ajat­te­lus­sa on vin­haa perää: ei mikään ele­ment­ti tar­vit­se kur­sii­via, bol­daus­ta, eri väriä ja vii­vaa alleen saman­ai­kai­ses­ti. Mie­les­tä­ni muo­toi­lu on sil­loin koh­dal­laan kun käyt­tä­jä ei teks­teis­sä ede­tes­sään huo­maa nii­tä muu­ten kuin “ali­ta­jui­ses­ti” suun­nan­näyt­tä­ji­nä ja eri hie­rar­kioi­den tun­nus­merk­kei­nä. Täs­tä­hän on kui­ten­kin seu­rauk­se­na se ikä­vä ilmiö, että ver­kos­sa eni­ten käy­te­tyt muo­toi­lut ovat ne tutuim­mat ja kaik­ki muu uudem­pi tapa visu­aa­li­sen vies­tin­nän saral­la häm­men­tää: hyvä­nä esi­merk­ki­nä se ainai­nen lin­kin sini­nen väri, bol­daus ja alle­vii­vaus, joka on pahas­ti jää­nyt pääl­le muka­mas ajan her­moil­la ole­vis­sa jul­kai­sus­sa­kin. Yäk.

  6. #9357. Lauantai, 5. elokuuta 2006 klo 22.30.33, kirjoittanut Jani.
    Jani

    Mik­si­kä­hän tämä nyt taas päät­ti vaih­teek­si lopet­taa kom­ment­tien säh­kö­pos­tit­ta­mi­sen mul­le? Kau­an­pa se täl­lä ker­taa toimikin.

    “Verk­koon kir­jo­tet­taes­sa kun pitäi­si muis­taa kai­ken­lai­sil­la reso­luu­tioil­la surf­fai­le­vat, joil­le kur­sii­vit saat­ta­vat näyt­tää sut­tui­sil­ta ja vai­keas­ti luettavilta.”

    Wait - siis kur­sii­via ei sai­si käyt­tää, kos­ka se saat­taa näyt­tää sut­tui­sel­ta? Tätä minä en kyl­lä nie­le ihan tuos­ta vaan.

    “ei mikään ele­ment­ti tar­vit­se kur­sii­via, bol­daus­ta, eri väriä ja vii­vaa alleen samanaikaisesti.”

    Tuo­hon en mene vas­taan väit­tä­mään. Mois­ta yhdis­tel­mää ei kyl­lä noi­ta link­kaa­mia­ni ohjei­ta sovel­ta­mal­la pitäi­si­kään syn­tyä. (En tosin tie­dä, että pitäi­si­kö teok­sen nimes­sä ole­va hen­ki­lön­ni­mi liha­voi­da tuon koo­din mukaan, mut­ta minä olen teh­nyt sii­tä joka tapauk­ses­sa oman sovel­luk­se­ni, eli en lihavoi.)

    En minä­kään alle­vii­vauk­ses­ta lin­ki­tyk­sen merk­ki­nä yleen­sä tyk­kää. Jos­kus olen muis­taak­se­ni käyt­tä­nyt ala­ra­jaa (bor­der-bot­tom) sen kor­vik­kee­na, kos­ka se on oike­aa alle­vii­vaus­ta parem­pi sikä­li että sen ja teks­tin väliin saa ilmaa jus­tiin niin pal­jon kuin halu­aa. Mut­ta veik­kai­sin, että tuo alle­vii­vaus on ensim­mäi­siä piir­tei­tä jot­ka täs­tä läh­te­vät, sit­ten kun täs­tä alkaa piir­tei­tä läh­teä ja uusia tul­la tilalle.

    “Mie­les­tä­ni muo­toi­lu on sil­loin koh­dal­laan kun käyt­tä­jä ei teks­teis­sä ede­tes­sään huo­maa nii­tä muu­ten kuin »ali­ta­jui­ses­ti« suun­nan­näyt­tä­ji­nä ja eri hie­rar­kioi­den tunnusmerkkeinä.”

    Täs­mäl­leen samaa mieltä.

    Sii­nä on kui­ten­kin se ongel­ma, että…

    “että ver­kos­sa eni­ten käy­te­tyt muo­toi­lut ovat ne tutuim­mat ja kaik­ki muu uudem­pi tapa visu­aa­li­sen vies­tin­nän saral­la hämmentää”

    Your words, not mine. Sinul­le ja minul­le uuden tyy­lin omak­su­mi­nen voi tot­tu­muk­sen ansios­ta tapah­tua koh­tuu­hy­vin suun­ni­tel­lun sivun paris­sa sekun­nin mur­to-osas­sa, mut­ta tot­tu­mat­to­mal­le hyper­teks­tin luki­jal­le nuo par­jaa­ma­si sini­nen, bol­daus ja alle­vii­vaus ovat kuin maja­kan­va­lo­ja myrs­ky-yönä merellä.

    Lisäk­si (tämä nyt ei kyl­lä tähän enää lii­ty miten­kään) aina­kin minul­la tekee välil­lä mie­li vähän ret­roil­la noil­la sini­sil­lä, alle­vii­va­tuil­la lin­keil­lä.

  7. #9358. Lauantai, 5. elokuuta 2006 klo 23.52.44, kirjoittanut rope.
    rope

    Kur­sii­via saa tie­tys­ti käyt­tää, mut­ta kan­net­ta­vien, tas­ku­tie­to­ko­nei­den, tas­ku­tie­to­ko­nei­den ja mui­den lit­tu­jen kans­sa se ei ole eikä var­sin­kaan ole ollut kovin fik­su vaih­toeh­to. Jos­ta­kin syys­tä (täs­sä lop­pu­vat omat tie­to­ni) kur­sii­vi on eri­tyi­sen herk­kä var­sin­kin ensim­mäi­sen aal­lon lit­ty­näyt­tö­jen heik­kouk­sil­le, sik­si pie­nen teks­tin ja kur­sii­vin peh­men­tä­mi­sek­si näyt­töä voi­daan “tuu­na­ta” ohjel­mal­li­ses­ti, xp:ssä vali­taan Clear­Ty­pe-efek­ti. On sano­mat­ta­kin sel­vää, että kai­kis­sa lit­tu­näy­töl­li­sis­sä koneis­sa ei ole xp:tä ja että kai­kis­sa käyt­tö­jär­jes­tel­mis­sä on eri­lai­set tuu­na­rin­sa. Iso ero on kui­ten­kin ed. link­sus­ta sil­min­näh­tä­vis­sä, siis se mil­tä kur­sii­vi voi pahim­mil­laan näyt­tää. Mie­les­tä­ni aika kama­lal­ta, var­sin­kin jos se ko. näyt­tö on muu­ten­kin huo­no­laa­tui­nen tai van­ha lit­tu. Tuo yhdis­tet­ty­nä heikkoon/vaaleaan väriin syn­tyy se sut­tui­suus ja luke­mi­nen vaikeutuu.

    Ja yäk sun ret­roi­luil­les. =P

  8. #9359. Sunnuntai, 6. elokuuta 2006 klo 0.14.06, kirjoittanut rope.
    rope

    Niin ja olit­han tie­toi­nen tuos­ta timestamp-bugista?

  9. #9360. Sunnuntai, 6. elokuuta 2006 klo 0.28.59, kirjoittanut rope.
    rope

    Löy­ty­hän se puut­tu­nut tie­to­kin sii­tä, mik­si.

  10. #9361. Sunnuntai, 6. elokuuta 2006 klo 1.20.52, kirjoittanut -C-.
    -C-

    Puo­lus­tan kur­sii­vin käyt­töä, jos sen tilal­le ei ota jotain tois­ta muus­ta teks­tis­tä poik­kea­vaa teks­tin muo­toi­lua erot­ta­maan esim. lai­nauk­sia omis­ta tuo­tok­sis­ta. Parit lai­naus­merk­ke­jä siel­lä tääl­lä ei sii­hen riitä.

    Ja link­kien on hyvä erot­tua sil­miin­pis­tä­väs­ti muus­ta teks­tis­tä, jos halu­aa ne jokai­sen luki­jan tie­toi­suu­teen saat­taa. Tie­ten­kin olen hiu­kan jää­vi asian suh­teen, olen­han jos­kus aiem­min suo­si­nut huo­nom­min havait­ta­via link­ke­jä. [Teks­tin alle­vii­vaus muu­ten vain -mie­les­sä tuli­si teh­dä mah­dot­to­mak­si niis­sä blo­geis­sa, jois­sa lin­kit ovat samaan aikaan alle­vii­vauk­sen kans­sa. Useam­man ker­ran har­haan astu­nut..]

  11. #9362. Sunnuntai, 6. elokuuta 2006 klo 1.56.35, kirjoittanut Satu.
    Satu

    Mik­si kom­men­te­jen kel­lon aika on kai­kis­sa sama?

  12. #9363. Maanantai, 7. elokuuta 2006 klo 10.52.41, kirjoittanut Jani.
    Jani

    rope: Ah, siis kyse on tek­ni­ses­tä saa­vu­tet­ta­vuuson­gel­mas­ta vas­taa­not­ta­ja­pääs­sä. Minus­ta kur­sii­vi on lii­an tär­keä teho­kei­no että sii­tä pitäi­si sen takia luo­pua; jos vas­taa­not­ta­ja­pääs­sä on saa­vu­tet­ta­vuuson­gel­mia vaik­ka­pa heik­ko­nä­köi­syy­den takia, sil­loin sin­ne ei var­maan­kaan tuol­lais­ta sut­tui­suu­des­ta kär­si­vää lit­tu­näyt­töä ole han­kit­tu - aina­kaan ei oli­si pitänyt.

    Ja saa­vu­tet­ta­vuus on ainoa näkö­kul­ma, jon­ka vuok­si minä niin radi­kaa­liin teho­kei­non kar­sin­taan ryh­tyi­sin, että kur­sii­vis­ta koko­naan luo­pui­sin; rumuus ei minua hait­taa jos se ei ole uni­ver­saa­lia vaan vas­taa­not­ta­ja­pääs­tä joh­tu­vaa. Sil­loin se on vas­taa­not­ta­ja­pään vain kärsittävä.

    Nois­ta muis­ta huo­miois­ta­si otan kui­ten­kin vaa­rin, joten kii­tos niis­tä, ja täs­tä kur­sii­vi­tie­tou­den lisää­mi­ses­tä - kuten myös tuon times­tamp-bugin bon­gaa­mi­ses­ta. Kor­ja­sin sen.

  13. #9364. Maanantai, 7. elokuuta 2006 klo 10.55.36, kirjoittanut Jani.
    Jani

    -C-: “Teks­tin alle­vii­vaus muu­ten vain -mie­les­sä tuli­si teh­dä mah­dot­to­mak­si niis­sä blo­geis­sa, jois­sa lin­kit ovat samaan aikaan alle­vii­vauk­sen kanssa.”

    Aina­kin niis­sä, jos ei perä­ti kai­kis­sa; alle­vii­vauk­sen asso­sioin­ti lin­ki­tyk­seen on aina­kin minul­la niin vah­va, että klik­kaan nii­tä joka ker­ta vaik­ka oli­sin­kin jo omak­su­nut sivus­tol­la käy­te­tyn lin­ki­tys­ko­ros­tuk­sen joka ei perus­tu alleviivaukseen.

    (No, lei­kil­lään­hän täs­sä vain tie­tys­ti kiel­tä­mi­ses­tä puhu­taan, sil­tä varal­ta, että joku nämä­kin puheet lii­an tosis­saan ottaa.)

  14. #9365. Maanantai, 7. elokuuta 2006 klo 10.56.02, kirjoittanut Jani.
    Jani

    Satu: Tuon pitäi­si nyt olla korjattu.

  15. #9366. Maanantai, 7. elokuuta 2006 klo 12.35.50, kirjoittanut Carmabal.
    Carmabal

    Niin ja kau­hea oli ihmi­sen tun­ne kau­hea Pyhäin­hä­väis­tys kun näin Ant­ti­lan leh­des­sä mai­nok­sen Hopea­nuo­len pojas­ta ker­to­vas­ta ani­me­piir­re­tys­tä. Arvat­kaa mikä sen Hopea­nuo­len pojan nimi on?

    Weed.

    Repi­kää siitä.

  16. #9367. Maanantai, 7. elokuuta 2006 klo 17.50.42, kirjoittanut Jani.
    Jani

    Joo, minä­kin näin tuon, ja vähän­kö repe­sin. Weed! Ei jumalauta.

  17. #9368. Maanantai, 7. elokuuta 2006 klo 23.37.59, kirjoittanut /mek.
    /mek

    Niin, mut­ta kun se ani­me tar­koit­taa siis tasan kaik­kea piir­ret­tyä liik­ku­vaa kuvaa, jota sit­ten taas on niin maan perus­teel­li­sen pal­jon, että Suo­meen jak­se­taan kan­taa vain pie­ni osa pie­nen osan pie­nes­tä osas­ta. Ja 99% kai­kes­ta on paskaa.

    Seu­raa­vas­sa osas­sa käym­me ris­ti­ret­kel­le sanaa futon vas­taan, joka siis tar­koit­taa petivaatetta.

  18. #9369. Tiistai, 8. elokuuta 2006 klo 0.09.15, kirjoittanut Satu.
    Satu

    Sori,mutta futon ei tar­koi­ta petivaatetta.
    Noun:futon, Matt­ress con­sis­ting of a pad of cot­ton bat­ting that is used for slee­ping on the floor or on a rai­sed frame.
    http://www.worldwebonline.com/en/FUTON

  19. #9370. Tiistai, 8. elokuuta 2006 klo 15.15.17, kirjoittanut Jani.
    Jani

    /mek: Eli ani­mes­ta ei näin ollen ole kai fik­sua sanoa yhtään mitään, kos­ka se oli­si yhtä höl­möä kuin niput­tai­si yhteen kai­ken romaanikirjallisuuden.

    Saat­tai­sin minä kyl­lä toi­saal­ta juu­ri niin­kin tehdä.

  20. #9371. Tiistai, 8. elokuuta 2006 klo 15.19.40, kirjoittanut Jani.
    Jani

    Satu: Veik­kaan, että /mek ampuu tuon mää­ri­tel­män alas käyt­tä­mäl­lä sitä kiel­tä, jos­ta futon on englan­tiin omaksuttu.

  21. #9372. Tiistai, 8. elokuuta 2006 klo 19.58.59, kirjoittanut Satu.
    Satu

    Saa­daan aina­kin kes­kus­te­lua aikaiseksi.Joka kie­les­sa­han on sano­ja jot­ka on tul­lut jos­tain muu­al­ta ja tar­koit­ta­neet jotain muuta,meilla futon oikeas­ti kay­tan­nos­sa tar­koit­taa hal­paa soh­vaa jon­ka saa avat­tua sangyksi.
    Ani­me taas tar­koit­taa Japanilaista,halpaa, piir­ret­tya mis­sa hah­moil­la on isot silmat.
    Hal­val­la en tar­koi­ta rahal­li­ses­ti hal­paa vaan,cheap,en nyt tie­da sita sanaa Suomeksi.

  22. #9373. Tiistai, 8. elokuuta 2006 klo 21.09.45, kirjoittanut Hööp.
    Hööp

    Älä vain luo­vu alle­vii­vauk­sis­ta, klas­si­nen mal­li kun­ni­aan, muu­ten teks­tis­tä ei saa mitään sel­vää. Hyvä myös, että teos­ten nimet kur­si­voi­daan, on annet­ta­va mal­lia oikean­lai­ses­ta typo­gra­fias­ta ja niin päin pois.

  23. #9374. Keskiviikko, 9. elokuuta 2006 klo 23.53.47, kirjoittanut /mek.
    /mek

    Satu: OK, kun­han täs­tä lähin sau­na tar­koit­taa sit­ten paik­kaa jos­ta saa mak­sul­lis­ta seksiä.

  24. #9375. Torstai, 10. elokuuta 2006 klo 5.04.49, kirjoittanut Satu.
    Satu

    /mek ‚sait minut nau­ra­maan. Jos sina haluat hakea Sau­nas­ta mak­sul­lis­ta seksia,siita vaan.Menetko sita hake­maan mies­ten vai nais­ten puolelta?(oletan etta olet miespuolinen.)

  25. #9376. Torstai, 10. elokuuta 2006 klo 17.13.29, kirjoittanut Jani.
    Jani

    Hööp: Hyvä kun saa­tiin kuul­la päin­vas­tai­ses­ta­kin näkö­kul­mas­ta, kun sen­kin edus­ta­jia ker­ran luki­ja­kun­nas­ta löytyy!

  26. #9377. Perjantai, 25. elokuuta 2006 klo 15.48.41, kirjoittanut marginaali.
    marginaali

    […] Aiem­min tänään kävin Pris­mas­ta ruo­kaa vii­kon­lo­puk­si, ja kun lin­ja-auton tuloon oli vie­lä aikaa, kävin kat­sas­ta­mas­sa nii­den DVD-ale­laa­rin. Pris­mas­sa ne ale-DVD:t ovat aina sitä kaik­kein sur­kein­ta kuraa, ja sil­ti nii­den hin­nat eivät ole alim­mil­laan­kaan Ant­ti­lan hal­vim­pien tasol­la. Nyt siel­tä kui­ten­kin poik­keuk­sel­li­ses­ti löy­tyi tou­ko­kuus­sa Ant­ti­las­sa hin­nan takia hyl­kää­mä­ni Starkweat­her vajaal­la seit­se­mäl­lä eurol­la, joten kaap­pa­sin sen mukaani. […]

  27. #15349. Tiistai, 25. toukokuuta 2010 klo 12.42.15, kirjoittanut Jani.
    Jani

    […] sitä kaik­kein sur­keinta kuraa, ja sil­ti nii­den hin­nat eivät ole alim­mil­laan­kaan Ant­ti­lan hal­vim­pien tasol­la. Nyt siel­tä kui­ten­kin poik­keuk­sel­li­sesti löy­tyi toukokuussa […]

Tämän postauksen kommentointi on suljettu.

  • kesäkuu 2012
  • toukokuu 2012
  • huhtikuu 2012
  • maaliskuu 2012
  • helmikuu 2012
  • tammikuu 2012
  • joulukuu 2011
  • marraskuu 2011
  • lokakuu 2011
  • syyskuu 2011
  • elokuu 2011
  • heinäkuu 2011
  • kesäkuu 2011
  • toukokuu 2011
  • huhtikuu 2011
  • maaliskuu 2011
  • helmikuu 2011
  • tammikuu 2011
  • joulukuu 2010
  • marraskuu 2010
  • lokakuu 2010
  • syyskuu 2010
  • elokuu 2010
  • heinäkuu 2010
  • kesäkuu 2010
  • toukokuu 2010
  • huhtikuu 2010
  • maaliskuu 2010
  • helmikuu 2010
  • tammikuu 2010
  • joulukuu 2009
  • marraskuu 2009
  • lokakuu 2009
  • syyskuu 2009
  • elokuu 2009
  • heinäkuu 2009
  • kesäkuu 2009
  • toukokuu 2009
  • huhtikuu 2009
  • maaliskuu 2009
  • helmikuu 2009
  • tammikuu 2009
  • joulukuu 2008
  • marraskuu 2008
  • lokakuu 2008
  • syyskuu 2008
  • elokuu 2008
  • heinäkuu 2008
  • kesäkuu 2008
  • toukokuu 2008
  • huhtikuu 2008
  • maaliskuu 2008
  • helmikuu 2008
  • tammikuu 2008
  • joulukuu 2007
  • marraskuu 2007
  • lokakuu 2007
  • syyskuu 2007
  • elokuu 2007
  • heinäkuu 2007
  • kesäkuu 2007
  • toukokuu 2007
  • huhtikuu 2007
  • maaliskuu 2007
  • helmikuu 2007
  • tammikuu 2007
  • joulukuu 2006
  • marraskuu 2006
  • lokakuu 2006
  • syyskuu 2006
  • elokuu 2006
  • heinäkuu 2006
  • kesäkuu 2006
  • toukokuu 2006
  • huhtikuu 2006
  • maaliskuu 2006
  • helmikuu 2006
  • tammikuu 2006
  • joulukuu 2005
  • marraskuu 2005
  • lokakuu 2005
  • syyskuu 2005
  • elokuu 2005
  • heinäkuu 2005
  • kesäkuu 2005
  • toukokuu 2005
  • huhtikuu 2005
  • maaliskuu 2005
  • helmikuu 2005
  • tammikuu 2005
  • joulukuu 2004
  • marraskuu 2004
  • lokakuu 2004
  • syyskuu 2004
  • elokuu 2004
  • heinäkuu 2004
  • kesäkuu 2004
  • toukokuu 2004
  • huhtikuu 2004
  • maaliskuu 2004
marginaalin HTML5-moottorina
WordPress 6.9 ja ubudu.
all rights reversed
tietosuojakäytäntö